Tack för alla svar på årets hyresgästenkät!

Stort tack till alla er som svarade på våra frågor och lämnade synpunkter. Vi är väldigt glada att er som hyresgäster och kommer nu fortsätta att jobba för att ni ska trivas hos oss.

Vårt mål är att med en närvarande och aktiv förvaltning bidra till att du ska trivas i ditt boende och med oss som hyresvärd.
Du ska kunna känna dig trygg med att vi besöker ditt hus varje vecka för att se till att allt fungerar som det ska och att vi åtgärdar de fel som du anmäler till oss. När vi har stängt ser vi till att du kan nå vår jour som kan åtgärda akuta fel som vattenskador eller elfel.

Vårt mål är också att det ska vara rent, snyggt och tryggt. Det är något vi kommer fortsätta att fokusera på. Vi kommer också att se över hur vi kan förbättra vår service till er som bor hos oss. Du ska kunna känna dig trygg med att vi lyssnar på dig och att vi har tid för dig när du har frågor.

Brev med resultat och förbättringsåtgärder

Under september får alla som bor hos Einar Mattsson ett brev där vi berättar vad ni som bor i huset tyckte om ert boende och vår service.

Vi berättar också om några av de förbättringar som vi ska göra under det närmsta året.

Tack för att ni hjälper oss att bli bättre!